Totaal aantal GPStroutes

Uitleg over Rss

Add to Google

:: Auto / Motorroute in Duitsland ::

Naam v/d route: Over berg en dal
Startplaats: Klosterreichenbach
Afstand: 174 km
Geplaatst op: 08-09-2004
Start CoŲrdinaat: N 48.527800   -   E 8.401200
Geschikt voor: Route is geschikt voor GarminRoute is geschikt voor TomTom
Klosterreichenbach De toer start in Klosterreichenbach en gaat richting Gernsbach. In Kirchbaumwasen kun je al stoppen voor de eerste koffie bij Bikertreff Motodrom (alleen in het weekend open). Of iets verderop links af naar Schwarzenbach-Stausee, mooi stuk met vele bochten.
Bij het stuwmeer is een terras met uitzicht. Na Forbach slaan we links af en verlaten we de brede weg. Hier volgt een mooi smal paadje, goede stuurmanskunsten zijn vereist!
Uiteindelijk kunnen we lekker midden in het bos uitrusten bij Gasthaus Scherrhof.
Schwarzenbach-Stausee Na Gernsbach gaan we links af het Reichental in. Een prachtig stuk weg die 2 keer in de route is opgenomen. Na het berijden weet je waarom.
Na het Sprollenhaus gaan we links af naar Bad Wildbad. Dit is een kuuroord die zeker een stop waard is. Prachtige binnenstad (in tunnel links af slaan naar centrum, let op gps viel bij mij uit). Vervolgens gaan we via Bad Herrenhalb weer naar Gernsbach om het fantastische Reichental stuk nog een keer te rijden. Na het Sprollenhaus gaan we dit keer rechts af om via Besenfeld weer in Klosterreichenbach te eindigen.

Deze GPSroute is u aangeboden door:     Bertilla van Es-Holtkamp

Er zijn nog geen reacties op deze route aanwezig.